مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-17سياسي

تلاش دشمن بی هویت کردن بانوان در جامعه است


مسؤول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش دشمن در شرابط کنونی بی هویت کردن بانوان در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، مینو اصلانی عصر امروز در یادواره شهدای زن استان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در طول تاریخ ادامه دارد، اظهار کرد: حضرت امام حسین (ع) با توجه به دنیا و دوری از خدا بود برای همین اباعبدالله قیام کرد تا دین زنده بماند.

وی با اشاره به اینکه ثارالله جاری و ساری است و برای همین راه شهادت ادامه  دارد، تصریح کرد: شهدا همه زنده هستند اما عاشورا یک فصل الخطاب بود.

اصلانی با بیان اینکه فلسفه غربی نیز به فکر جدایی انسان از عبادت و دین است، بیان کرد: بار دیگر تاریخ در حال تکرار بود و فلاسفه معتقد هستند همه فرهنگ ها از بین خواهد رفت که شاهد برپایی انقلاب بودیم.

مسؤول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه یکی از اثرات انقلاب اسلامی آشتی انسان با خدا بود، گفت: شهدا طلایه دار این حرکت بودند که با بندگی به خدا این راه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل است، افزود: باید سپاسگزار خداوندی باشیم که حس مادری را در ما قرار داده است.

اصلانی با اشاره به اینکه تلاش برای بی هویت کردن بانوان در دستور کار دشمنان قرار گرفته است، بیان کرد: امروز نیازمند این جلسات هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن بی هویت کردن بانوان در جامعه است

تلاش دشمن بی هویت کردن بانوان در جامعه است