مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-17ورزشي

غرش شیران هگمتانه در تبریز/ شهرداری گام اول را محکم برداشت


تیم شهرداری همدان به عنوان اولین تیم صعودکرده به لیگ دسته اول، در اولین دیدار خود در شهر اولین‎ها، برابر اولین تیم سقوط کرده از لیگ برتر، اولین پیروزی خود را با نتیجه چهار بر صفر برابر ماشین سازی تبریز کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهرداری همدان تیم تازه صعودکرده به لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نخست این رقابت‎ها برابر تیم ماشین سازی تبریز که سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرده بود به میدان رفت.

تیم ماشین سازی تبریز که با پنجره بسته شده از سوی فیفا روبرو بود نتوانست قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند و نهایتاً با ترکیب چند بازیکن فصل گذشته خود و تعدادی از جوانان و امیدهای خود برابر تیم شهرداری همدان به میدان رفت.

شاگردان رضا طلایی منش که می‎دانستند این بازی می تواند یک فرصت ایده آل برای گربه کشی در ابتدای لیگ باشد حسابی طوفانی ظاهر شدند و از همان دقایق نخست تنها به گل برتری فکر کردند.

رضا طلایی منش از ابتدا تیم شهرداری را با ترکیب محمد صابری، میلاد داودی (مهدی عسگری)، علی فراهانی، محمد عباس تبار، مهدی خلج (عرفان فتاحی)، میثم زمانی (مرتضی کرمی)، امیرحسین پورقاسمی، امیرحسین سوری، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، حسین کاظمی، روانه میدان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرش شیران هگمتانه در تبریز/ شهرداری گام اول را محکم برداشت

غرش شیران هگمتانه در تبریز/ شهرداری گام اول را محکم برداشت