مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-17دانش

اساتید پیشگامان کار فرهنگی در شرایط کرونا هستند


رییس اسبق دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به ضرورت کار فرهنگی و علمی در کنار هم، گفت: بهترین فردی که در شرایط فعلی می تواند در فضای مجازی از نظر فرهنگی بر دانشجویان مؤثر باشد خود استاد است.

- محمد فضیلتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت علمی دانشگاه ها در شرایط کرونا اظهار داشت: فضای علمی دانشگاه ها در شرایط کرونا به دلیل اینکه استاد و دانشجو ارتباط رودررویی با یکدیگر ندارند، مقدار زیادی افت پیدا کرده است و گاهی ممکن است وقتی اساتید تدریس می کنند آن طوری که مطلوب است حق مطلب ادا نشود.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان ادامه داد: موضوع بعدی در حوزه پژوهش ها است که اهمیت زیادی دارد؛ در دانشگاه نکته قابل توجه این است که بتوانیم دانشجوها را به سمت تجاری سازی، تولید علم و استقلال کشور سوق دهیم که در شرایط فعلی به دلیل حضور کمتر داشتن دانشجویان در فضای آزمایشگاهی و تحقیقاتی با مشکل مواجه هستیم.

وی بیان داشت: اساتید نیز به دلیل اینکه کم تر در محیط دانشگاه حضور دارند، موضوعاتی که ارائه می دهند بیش تر در سطح اطلاعات است و کار تحقیقی در مقاطع ارشد و دکترا وجود ندارد مگر اینکه اساتید دانشگاه بتوانند در جهت شرکت های دانش بنیان حرکت کنند و آن ها را فعال کنند؛  هر چند تمام تلاش مدیران، اساتید و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید پیشگامان کار فرهنگی در شرایط کرونا هستند

اساتید پیشگامان کار فرهنگی در شرایط کرونا هستند