مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-17بين الملل

جزییات طرح 4 مرحله ای خروج مزدوران و نظامیان خارجی از خاک لیبی


رسانه های لیبی از جزییات طرح خروج مزدوران و نظامیان خارجی از خاک لیبی پرده برداشتند که کمیته نظامی مشترک آن را تهیه کرده و قرار است در نشست بعدی خود این طرح را تصویب کند.

- رسانه های لیبی از جزییات طرح خروج مزدوران و نظامیان خارجی از خاک لیبی پرده برداشتند که کمیته نظامی مشترک آن را تهیه کرده و قرار است در نشست بعدی خود این طرح را تصویب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، گزارش های داخلی نشان می دهند که این طرح که توسط کمیته نظامی مشترک لیبی در نشست هشتم اکتبر تدوین شده شامل چهار مرحله است.

مرحله نخست از این طرح که طی روزهای آینده در نشست این کمیته در لیبی تصویب می شود از این قرار است که هر طرفی ضمن تاکید بر حسن نیت و تمایل برای تخلیه لیبی از مزدوران، نیروهای خارجی را از نقاط تماس به نقطه مورد توافق دیگر در دو شهر مشخص منتقل کند.

مرحله دوم این است که ناظران بین المللی دعوت و با نظارت بین المللی وارد لیبی شوند و با همکاری ناظران داخلی طرح تخلیه تدریجی، متعادل و همزمان نیروهای خارجی را که در ژنو حاصل شده بود، اجرایی کنند.

مرحله سوم این است که ناظران تعداد واقعی نیروهای خارجی و مزدور در لیبی را رصد و آن را به درستی و به دور از ارزیابی ها مستند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح 4 مرحله ای خروج مزدوران و نظامیان خارجی از خاک لیبی

جزییات طرح 4 مرحله ای خروج مزدوران و نظامیان خارجی از خاک لیبی