مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-17سياسي

برگزاری نشست ویژه تحلیل و بررسی کتاب های جشنواره رضوی در کرمانشاه


نشست ویژه تحلیل و بررسی کتاب های جشنواره رضوی در کرمانشاه با حضور چهره های فرهنگی و مذهبی استان برگزار شد.

- ، نشست مجازی تحلیل و بررسی کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی مهدویت با حضور چهره های فرهنگی و مذهبی استان کرمانشاه حجت الاسلام دکتر محمدحسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین و حجت الاسلام سید روح الله موسوی زمانی امام جمعه اسلام آباد غرب و کارشناسان امور کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر محمد حسین اجرایی در نشست تحلیل و بررسی کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی مهدویت اظهار کرد: کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی مهدویت کتابی جامع و کامل برای مطالعه است و اولین موضوع که قابل بیان است ضرورت پرداختن به مهدویت است و ما باید این موضوع را در اولویت یادگیری قرار دهیم و در زمانی که انسان بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مانند این است که در جاهلیت مرده است.

وی افزود: آیات زیبایی در قرآن کریم داریم که به وجود مقدس امام زمان (عج) اشاره دارد و خداوند وعده داده در زمان ظهور زمین در اختیار صالحان قرار می گیرد.

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: یکی از برکات قیام امام عصر (عج) این است که در آن زمان علم بسیار پیشرفت می کند و این منطق و علم است که همه را متحول می کند و دل ها روشن می شود و اختلاف مذاهب از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ویژه تحلیل و بررسی کتاب های جشنواره رضوی در کرمانشاه

برگزاری نشست ویژه تحلیل و بررسی کتاب های جشنواره رضوی در کرمانشاه