مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-17سياسي

بررسی طرح تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نشست امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

- رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 25 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: بررسی لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در خصوص تأسیس مرکز منطقه ‎ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله (پژوهشگاه) تهران، به عنوان مرکز گروه (2) تحت حمایت یونسکو با تمرکز بر مدیریت و کاهش خطرپذیری بلایا در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت.

وی افزود: این موافقتنامه با حضور نماینده یونسکو در ایران و مسئولان مرکز زلزله شناسی  بررسی و مقرر شد این موافقتنامه برای بررسی بیشتر به کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون نیز بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بود که این دستور کار نیز با حضور رییس دانشگاه شهید رجایی مورد بررسی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کمیسیون آموزش

بررسی طرح تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کمیسیون آموزش