مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-17سياسي

تقدیم گزارش تخلفات دوره قبلی وزارت نفت به هیئت رییسه مجلس


گزارش این کمیسیون از خاموشی ها و تخلف مسئولان سابق وزارت نفت در مورد آلایندگی تولید بنزین پتروشیمی به هیئت رییسه مجلس تقدیم شد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش این کمیسیون از خاموشی ها و تخلف مسئولان سابق وزارت نفت در مورد آلایندگی تولید بنزین پتروشیمی به هیئت رییسه مجلس تقدیم شد.

علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه امروز کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز دو گزارش کارشناسی کمیسیون در خصوص قطع برق و خاموشی های مکرر و علل آن و همچنین تخلفات مسئولان سابق وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارائه گزارش ناصحیح در خصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی با حضور اعضای کمیسیون بررسی، جمع بندی و تدوین نهایی و براساس آیین نامه داخلی مجلس جهت قرائت، تقدیم هیئت رییسه شد.

وی افزود: خاموشی های مکرر ماه های اخیر و نگرانی های به وجود آمده در خصوص تبعات سنگین این خاموشی ها بر مسائل اجتماعی و سیاسی و به ویژه مسائل اقتصادی مردم و همچنین صنایع مختلف باعث شکواییه های واصله به این کمیسیون از سوی مردم نسبت به سوء مدیریت در سیاست گذاری ها و اجرای قوانین و مقررات در وزارت نیرو شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی های اولیه کمیسیون حاکی از ترز کار غلط و استمرار بی توجهی به قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم گزارش تخلفات دوره قبلی وزارت نفت به هیئت رییسه مجلس

تقدیم گزارش تخلفات دوره قبلی وزارت نفت به هیئت رییسه مجلس