مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-17سياسي

گزارش کمیسیون اصل نود درباره خاموشی های اخیر نهایی شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از نهایی شدن گزارش این کمیسیون درباره قطع برق و خاموشی های مکرر خبر داد و گفت که این گزارش به هیات رییسه ارائه شده است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از نهایی شدن گزارش این کمیسیون درباره قطع برق و خاموشی های مکرر خبر داد و گفت که این گزارش به هیات رییسه ارائه شده است.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 گفت: در جلسه امروز دو گزارش بررسی گزارش کارشناسی کمیسیون در خصوص قطع برق و خاموشی های مکرر و علل آن و همچنین تخلفات مسئولان سابق وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارائه گزارش ناصحیح در خصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی بررسی، جمع بندی و تدوین نهایی شد و بر اساس آیین نامه داخلی مجلس جهت قرائت تقدیم هیأت رییسه شد.

وی افزود: خاموشی های مکرر ماه های اخیر و نگرانی های به وجود آمده در خصوص تبعات سنگین این خاموشی ها بر مسائل اجتماعی و سیاسی و به ویژه مسائل اقتصادی مردم و همچنین صنایع مختلف باعث شکواییه های واصله به این کمیسیون از سوی مردم نسبت به سوء مدیریت در سیاست گذاری ها و اجرای قوانین و مقررات در وزارت نیرو شد.

وی توضیح داد: بررسی های اولیه کمیسیون حاکی از طرز کار غلط و استمرار بی توجهی به قوانین و مقررات و کمرنگ شدن نقش بخش خصوصی در مشارکت نسبت به تأمین سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون اصل نود درباره خاموشی های اخیر نهایی شد

گزارش کمیسیون اصل نود درباره خاموشی های اخیر نهایی شد