مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-17سياسي

رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان نیز می شود


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: در صورت تصویب نهایی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس و شورای نگهبان، افرادی که شهریور امسال بازنشسته شوند نیز مشمول لایحه رتبه بندی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آقای علیرضا منادی سفیدان، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه امروز مجلس، گفت: افزایش کیفت آموزش و توجه به سطح ارتقا و جایگاه معلمان از اهداف این لایحه به شمارمی رود و 10 سال است که لایحه رتبه بندی معلمان در اسنادی مثل سند تحول آموزش و پرورش پیش بینی شده، ولی تاکنون اجرایی نشده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: یکی از افتخارات مجلس و کمیسیون آموزش این است که توانست با همکاری دولت قبل، این لایحه را دولت به مجلس تقدیم کند و کمیسیون 3 شیفته این طرح را بررسی کرد.

منادی با بیان اینکه این لایحه در کمیسیون بررسی و تغییراتی در لایحه دولت داده شد، خاطر نشان کرد: دولت در لایحه خود کارمندان را در نظر نگرفته بود و کمیسیون این مسئله را تغییر داد و بر این اساس، معلمی که مأمور به کار در بخش اداری هست، نیز مشمول رتبه بندی می شود؛ زیرا این افراد هم معلم محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان نیز می شود

رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان نیز می شود