مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-17سياسي

بررسی پرونده های حقوقی مرتبط با شوراهای کشور در کمیسیون امور داخلی


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بحث و بررسی پیرامون موضوعات و پرونده های حقوقی در خصوص شوراهای اسلامی کشور با حضور رییس دیوان عدالت اداری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بحث و بررسی پیرامون موضوعات و پرونده های حقوقی در خصوص شوراهای اسلامی کشور با حضور رییس دیوان عدالت اداری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور ریاست دیوان عدالت اداری جناب حجت الاسلام و المسلمین مظفری و معاونین ایشان، اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و همچنین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با هدف بررسی موضوعات و پرونده های حقوقی در خصوص شوراهای اسلامی کشور برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست نمایندگان نکات و دغدغه های خود را بیان کردند و متعاقبا ایشان نیز نکات مد نظر خود را بیان نمودند؛ در نهایت بنا شد بین کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و دیوان عدالت اداری در موضوعات مربوط به شوراها و شهرداری ها، آراء کمیسیون ماده 100 شهرداری ها و همچنین موضوع رد صلاحیت انتخابات شوراها از طریق کارگروهی جلسات تعاملی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده های حقوقی مرتبط با شوراهای کشور در کمیسیون امور داخلی

بررسی پرونده های حقوقی مرتبط با شوراهای کشور در کمیسیون امور داخلی