مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-17ورزشي

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان


مسئله ی مهمی که دغدغه کشتی کشورمان در سال های اخیر بود و به نوعی با آن دست به گریبان بود، رویارویی با حریفان روس و یا آمریکایی بود که در اکثر مواقع نتایج کشتی گیرانمان از پیش تعیین شده بود.

- رقابت های قهرمانی جهان در نروژ در حالی به پایان رسید که هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران در دستیابی به مدال طلا موفق بودند و در مجموع با کسب 7 مدال طلا و 13 مدال رنگارنگ، یک رکورد تاریخی را بر جای گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، در حالی که در سال های اخیر و در دوره های گذشته رقابت های جهانی، دستیابی کشتی گیران کشورمان و یا حضور آن ها در دیدار فینال بسیار سخت و دشوار شده بود و در اکثر مواقع در کشتی به تک مدال های طلای حمید سوریان و یا حسن یزدانی امیدوارم بودیم، اما در سایر اوزان امیدی به کسب مدال طلا از سایر کشتی گیران نبود و به نوعی پایان در اکثر رقابت ها پایان کار تیم های کشورمان با کسب مدال های نقره و برنز و تک مدال های طلا بود.

از سوی دیگر مسئله ی مهمی که دغدغه کشتی کشورمان در سال های اخیر بود و به نوعی با آن دست به گریبان بود، رویارویی با حریفان روس و یا آمریکایی بود که در اکثر مواقع نتایج کشتی گیرانمان از پیش تعیین شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان