مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-17سياسي

آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم انسانی-اسلامی دیجیتال افتتاح می شود


رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: در راستای بازتعریف و بازآفرینی در علوم اسلامی از جمله حوزه لغت و ادب فارسی، در هفته پژوهش سال جاری «آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم انسانی-اسلامی دیجیتال» مرکز نور را افتتاح خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز تحقیقات کامپیوتری نور، رونمایی از پایگاه لغت نامه برخط قاموس نور با مشارکت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مؤسسه لغت نامه دهخدا در تهران برگزار شد.

این مراسم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور حداقلی میهمانان و پژوهشگران زبان و ادبیات فارسی، به صورت مجازی و به صورت پخش زنده برگزار شد.

  یکی از سخنرانان مراسم رونمایی از پایگاه لغت نامه قاموس نور، حجت الاسلام دکتر محمد حسین بهرامی رییس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بودند که در ادامه مشروح سخنان ایشان را از نظر می گذرانیم.

  حجت الاسلام دکتر محمد حسین بهرامی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از حُسن میزبانی جناب آقای دکتر بی جن خان و مجموعه مؤسسه لغت نامه دهخدا برای برگزاری مشترک مراسم رونمایی از سامانه لغت نامه نور با عنوان قاموس نور افزود: ما در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی موظف هستیم به فراهم کردن زیرساخت های پژوهشی برای کسانی که در حوزه علوم اسلامی مشغول تحقیقات هستند و در همین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم انسانی-اسلامی دیجیتال افتتاح می شود

آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم انسانی-اسلامی دیجیتال افتتاح می شود