مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-17پزشكي

پر فشاری خون ؛ اولویت اصلی مطالعات قلب و عروق


مطالعات در زمینه بیماری پرفشاری خون ، مطالعات پیشگیری و کنترل بیماری ایسکمیک قلبی و مطالعات در زمینه ریسک فاکتورهای بیماری های ایسکمیک قلبی و سبک زندگی به عنوان اولویت های یک تا سه مهم ترین عناوین پژوهشی حیطه قلب و عروق بر اساس شاخص های .

- "مطالعات در زمینه بیماری پرفشاری خون"، "مطالعات پیشگیری و کنترل بیماری ایسکمیک قلبی" و "مطالعات در زمینه ریسک فاکتورهای بیماری های ایسکمیک قلبی و سبک زندگی" به عنوان اولویت های یک تا سه مهم ترین عناوین پژوهشی حیطه قلب و عروق بر اساس شاخص های هفتگانه طی یک ماموریت از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولویت های عناوین پژوهشی در حیطه قلب و عروق طی ماموریتی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دکتر نضال صراف زادگان، رییس پژوهشکده قلب و عروق اصفهان و دبیر شبکه شبکه تحقیقات قلب و عروق ایران سپرده شده بود، شناسایی شد.

دکتر صراف زادگان هدف عمده انجام ماموریت تدوین اولویت های پژوهشی شبکه تحقیقاتی قلب و عروق را محدودیت منابع مالی دانست و گفت: در مقابل محدودیت بودجه پژوهشی باید ساختاری از اولویت ها و نیازهای کشور تعریف شود تا معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و موسسه نیماد طبق این اولویت ها از طرح های پژوهشی حوزه قلب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر فشاری خون ؛ اولویت اصلی مطالعات قلب و عروق

پر فشاری خون ؛ اولویت اصلی مطالعات قلب و عروق