مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-17بين الملل

شیمون پرز برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد


نماینده سابق کنست همچنین فاش کرد که پرز سال ها قبل از این اتفاق نیز درصدد آزار جنسی وی بوده است و این اتفاق به زمانی برمی گردد که پرز در هتلی در پاریس اقامت داشته است.

- رییس اسبق رژیم صهیونیستی که در سال 2016 فوت کرد، برای دومین بار ظرف یک هفته اخیر به تلاش برای تجاوز جنسی متهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اورشلیم پست نوشت: این منشی که نامش را فاش نکرده، می گوید که شیمون پرز، رییس پیشین اسراییل قصد تجاوز به او را داشته؛ اما او توانسته فرار کند.

وی می گوید که خاطره بدی از آن روز دارد.

اخیرا نیز کولیت آویتال ، عضو سابق پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) از حزب کار در گفت وگو با روزنامه عبری زبان هاآرتص فاش کرد که شیمون پرز در دهه هشتاد دوبار سعی کرده است که به او تجاوز کند و او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

کولیت در این باره گفت؛ زمانی که شیمون پرز در سال 1984 که نخست وزیر بود او را به دفترش فراخوانده تا درباره اموری که وی می تواند پس از بازگشت از فرانسه به عنوان یک دیپلمات در دفتر پرز انجام دهد، گفت وگو کنند؛ اما پس از پایان دیدار و هنگام ترک دفتر وی درصدد آزار جنسی او بوده است.

کولیت که سال ها با پرز همکاری نزدیک داشته است، افزود: در این لحظه او را کنار زدم و اتاق را ترک کردم، زمانی که آنجا را ترک کردم پاهایم می لرزید، این اتفاق من را شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمون پرز برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد

شیمون پرز برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد