مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17سياسي

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی در آمل برگزار شد


مرحله نیمه نهایی چهل وچهارمین دوره مسابقات قرانی کشور با حضور قاریان استان مازندران در آمل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص برگزاری مسابقات در این مرحله گفت: این مسابقات با حضور برترین های راه یافته از مرحله استانی که ماه گذشته نیز در آمل برگزار شد، در مرحله نیمه نهایی کشوری باهم رقابت می کنند.

حجت الاسلام مصطفی سیفی افزود: برگزاری مسابقات در این دوره با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم برکشور، به صورت تهیه وضبط تصویری از شرکت کننده انجام وبه سازمان مرکزی اوقاف و امورخیریه کشور ارسال می شود.

وی ادامه داد، پس ازآن با هماهنگی میان سازمان اوقاف و امورخیریه و صداوسیما، فیلم های تهیه شده از نفرات برتر استان ها همزمان از شبکه قرآن سیما به صورت زنده پخش و با حضور چهره های مطرح قرآنی کشور داوری خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد، که نفرات برتر هر رشته در این مرحله درنهایت در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در تهران با هم رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام سیفی یادآور شد، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم روزهای 14 و15 شهریورماه امسال با حضور 150 نفر از برترین های راه یافته از مرحله منطقه ای به استانی راه پیدا کرده بودند، در رشته های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی در آمل برگزار شد

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی در آمل برگزار شد