مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17اجتماعي

پیش بینی کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در 14 استان/برف و باران در راه است


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سواحل خزر و روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال شرق کشور و دامنه های جنوبی البرز وزش باد افزایش می یابد و کاهش 5 تا 10 درجه ای دما را خواهیم داشت.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 24 ساعت آینده بارش پراکنده و وزش باد در شمال اردبیل و آذربایجان شرقی، همچنین غرب مازندران و استان گیلان پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی آرام حاکم است.

  وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه پیشِ رو با گذر امواج متناوب کم دامنه ترازهای میانی جو از نوار شمالی کشور، در برخی مناطق سواحل شمالی، اردبیل و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده وزش باد و کاهش دمای قابل توجه در شمال غرب کشور خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز چهارشنبه 28 مهر با نفوذ جریانات شمالی به سواحل خزر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در 14 استان/برف و باران در راه است

پیش بینی کاهش 5 تا 10 درجه ای دما در 14 استان/برف و باران در راه است