مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-17اجتماعي

جزییات بازگشایی مرزهای ایران و ترکمنستان


مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در حال حاضر مرزهای زمینی چهارگانه ایران و ترکمنستان با محدودیت هایی بازگشایی شدند و امیدواریم مشکلات کامیون داران در تبادلات تجاری با این کشور برطرف شود.

- جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پایانه های مرزی مشترک ایران و ترکمنستان اظهار کرد: پس از نشست آنلاینی که بین سازمان راهداری و آژانس حمل ونقل بین المللی ترکمنستان در شهریورماه برگزار شد، اخیرا سومین گذرگاه مرزی ایران و ترکمنستان در مرز اینچه برون در استان گلستان بازگشایی شد.

وی افزود: ایران و ترکمنستان چهار پایانه مرزی مشترک دارند که گذرگاه های سرخس، لطف آباد و باجگیران در خراسان رضوی و گذرگاه مرزی اینچه برون در گلستان فعالیت می کردند اما از آنجایی که در دوران شیوع ویروس کرونا ترکمنستان پروتکل ها و سیاست های منحصر به فردی در مواجه با این ویروس داشت برای ورود اتباع خارجی و ترددهای مرزی، همه مرزهای زمینی و هوایی خود را بست که البته سیاست سختگیرانه ای بود اما سبب شد تا مرزهای ما با این کشور مانند دیگر همسایگان ترکمنستان بسته شود.

مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: در این راستا مذاکراتی با این کشور در شهریورماه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مرزهای ایران و ترکمنستان

جزییات بازگشایی مرزهای ایران و ترکمنستان