مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-17سياسي

تعامل و ارتباط پژوهشگاه با محاکم و دادگاه ها باید افزایش یابد


در حال حاضر ارتباط کاملی بین پژوهشگاه و دستگاه قضا وجود ندارد بنابراین باید موضوع ارتباط با دستگاه قضا و حضور قضات در پژوهشگاه و پژوهشگران در محاکم مرتفع شود.

- ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی هادی در دیدار عمومی با مدیران، رؤسای پژوهشکده ها، پژوهشگران و کارکنان پژوهشگاه قوه قضاییه، با تأکید بر جایگاه علمی قابل قبول پژوهشگاه اظهار کرد: در شرایط فعلی که پژوهشگاه قوه قضاییه از جایگاه علمی قابل قبولی برخوردار است، هدف اصلی تمام فعالیت ها و پژوهش ها باید در راستای حل مشکلات دستگاه قضایی باشد.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی ما این است که طرح ها و پروژه با محوریت حل مسائل دستگاه قضا باشد به شکلی که قضات نیز در آرای خود از این پژوهش ها استفاده کنند، گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه این آمادگی را خواهد داشت تا نیازهای علمی تمام بخش های دستگاه قضایی را دریافت و بر اساس آن نیازها، پژوهش های کاربردی لازم را انجام دهد.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با بیان اینکه استفاده از سربازان نخبه و طرح های مختلف بسیار مؤثر بوده ولی باید دید که این طرح ها و اقدامات چه تأثیری در رأی دادگاه و استفاده قضات خواهد داشت، افزود: از نکاتی که باید پژوهشگاه قوه قضاییه مدنظر قرار دهد، فضای دوستانه و اعتماد به یکدیگر است به شکلی که اصل باید تعامل و فضای دوستانه باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و ارتباط پژوهشگاه با محاکم و دادگاه ها باید افزایش یابد

تعامل و ارتباط پژوهشگاه با محاکم و دادگاه ها باید افزایش یابد