مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-17بين الملل

هشدار روسیه به انگلیس: تحریم ها شانس عادی سازی روابط را کمتر می کنند


سفیر روسیه در انگلیس با رد این ادعا که ممکن است مسکو از انتقال انرژی به اروپا به عنوان اسلحه استفاده کند گفت، تحریم علیه کشورها، احتمال بازگشت روابط به سطح عادی را تقلیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، آندری کالین سفیر روسیه در لندن روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت، کشورش از انتقال انرژی به عنوان اسلحه علیه اروپا استفاده نخواهد کرد و اعمال تحریم ها علیه دیگر کشورها، شانس عادی سازی روابط را کمتر می کنند.

کالین در پاسخ به سوال آندرو مار مجری شبکه بی بی سی در این زمینه که آیا توقف ارسال انرژی به اروپا دلیل سیاسی دارد گفت: قطعاً ما  صادرات انرژی را به خاطر دلایل سیاسی متوقف نکرده ایم اما شرکت گاز پروم یک پمپ بنزین کوچک نیست .

او در ادامه با اشاره به پروژه انتقال گاز جدید روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 گفت: این خط لوله وجود دارد، آماده استفاده است و منتظر اقدام آن را ببندید .

سفیر روسیه در لندن پاسخ داد: بله شیر گازی که گفتید همین جا در زیرزمین سفارت ما قرار دارد! تصمیم با من است که باز یا بسته باشد.

البته که این حرف بی معنایی است .

اندرو مار در ادامه پرسید: آیا شما و آقای [ولادیمیر] پوتین این را می دانید که چه فشاری بر روی خانواده های بریتانیایی و اروپایی قرار دارد؟ این مسئله بحران بسیار بسیار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به انگلیس: تحریم ها شانس عادی سازی روابط را کمتر می کنند

هشدار روسیه به انگلیس: تحریم ها شانس عادی سازی روابط را کمتر می کنند