مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17دانش

سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «حسن کریمی مزرعه شاهی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی را به عنوان سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی ، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد