مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17پزشكي

آمارهایی قابل تامل از مشکلات روانی زنان با شیوع کرونا


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با استناد به آمارها گفت: در دوران همه گیری کرونا، زنان نسبت به مردان، از لحاظ روانی، آسیب بیشتری دیده اند.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با استناد به آمارها گفت: در دوران همه گیری کرونا، زنان نسبت به مردان، از لحاظ روانی، آسیب بیشتری دیده اند.

استرس، اضطراب، بی اشتهایی و افسردگی در این بحران در میان زنان 27 درصد و در میان مردان 10 درصد بوده و مشکلات روانی در مردان زیر 50 سال در زمان شیوع بیماری، نزدیک به 40 درصد و در زنان بالای 60 درصد گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) ظهر امروز با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و دکتر سمیه اسماعیلی مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد.

خزعلی ضمن عرض احترام و تقدیر از بانوان تلاشگر و حماسه آفرینی که در این بحران سلامت با تمام توان، جهاد کردند، عنوان کرد: سطح سلامت زنان در جامعه هر ساله رو به افزایش است و رشد صعودی امید به زندگی در بین بانوان از 51 سال به 74 سال طی 40 سال اخیر، این ادعا را تایید می کند، اما به طور قطع این موضوع همچنان نیاز به توجه بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهایی قابل تامل از مشکلات روانی زنان با شیوع کرونا

آمارهایی قابل تامل از مشکلات روانی زنان با شیوع کرونا