مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-17اقتصادي

هدفگذاری برای رسیدن به رشد صنعتی 12 درصدی در سال آینده


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه پیوستن کامل به پیمان اوراسیا در دستور کار است، گفت: رشد 12 درصد در بخش صنعت و معدن در سال آینده را هدفگذاری کرده ایم که در واقع با استفاده از ظرفیت های داخلی امکان پذیر است و همان رشد صنعتی سال 1397است.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه پیوستن کامل به پیمان اوراسیا در دستور کار است، گفت: رشد 12 درصد در بخش صنعت و معدن در سال آینده را هدفگذاری کرده ایم که در واقع با استفاده از ظرفیت های داخلی امکان پذیر است و همان رشد صنعتی سال 1397است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، سیدرضا فاطمی امین در نشست هیأت نمایندگان اتاق ایران با بیان این مطلب، افزود: افق ما باید به سمت توسعه تجارت بین المللی باشد، واردات، صادرات و واسطه گری در مفهوم بزرگتر تجارت بین المللی قرار می گیرند.

افزایش رایزنان بازرگانی به 120 رایزن در 1402 وی با بیان اینکه ما به عنوان دولت باید زیرساختهای لازم برای این کار را فراهم کنیم، تصریح کرد: یکی از زیر ساخت ها رایزنان بازرگانی است که امسال 6 رایزن داریم، سال آینده این تعداد را به 60 و سال 1402 به 120 رایزن خواهیم رساند.

پیوستن کامل به پیمان اوراسیا در دستور کار است وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: برای پیوستن کامل به موافقت نامه اوراسیا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای رسیدن به رشد صنعتی 12 درصدی در سال آینده

هدفگذاری برای رسیدن به رشد صنعتی 12 درصدی در سال آینده