مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17پزشكي

پیشگامی خیّران املشی در حوزه سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خیرین سلامت در استان گیلان نقش پررنگی دارند، گفت: اثر خدمات خیران سلامت در شهرستان املش چشمگیرتر از دیگر شهرستان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسئولان و خیرین سلامت شهرستان املش با محوریت بررسی پروژه های عمرانی خیرین در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از مشارکت فعالانه خیرین سلامت به ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: خیرین سلامت در استان گیلان نقش پررنگی دارند و اثر خدمات آن ها در شهرستان املش چشمگیرتر است.

ارسلان سالاری با اشاره به برخی از پروژه های در دست اقدام خیرین ازجمله احداث واحدهای مسکونی ویژه متخصصین در املش، گفت: خوشبختانه عزم خوبی در احداث واحدهای مسکونی برای متخصصین توسط خیران املشی وجود دارد و این مهم می تواند در ارائه خدمات به مردم املش و بخش های تابعه بسیار مثمر ثمر باشد.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: املش از سالمندترین شهرستان های استان گیلان است و دانشگاه آمادگی تجهیز و توسعه بخش های بهداشت و درمان را در آن منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی خیّران املشی در حوزه سلامت

پیشگامی خیّران املشی در حوزه سلامت