مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-17پزشكي

راه اندازی اولین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی باتعرفه دولتی در خوی


معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی گفت : اولین و بزرگترین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی با تعرفه دولتی در خوی راه اندازی شده است .

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی گفت : اولین و بزرگترین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی با تعرفه دولتی در خوی راه اندازی شده است .

دکتر احسان اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : اولین و بزرگترین واحد دندان پزشکی درمان خدمات عصب کشی و درمان ریشه استان آذربایجان غربی با تعرفه دولتی مرکز جامع سلامت شهید صمدزاده خوی راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه عصب کشی و درمان ریشه ، ترمیم دندان با کامپوزیت کشیدن دندان ،جرم گیری ،فیشورسیلانت ،پالپوتری ،پالپسکتومی ،کشیدن دندان و سایر معاینات دندانی با تعرفه های دولتی از عمده خدمات این مرکز دندان پزشکی است، تصریح کرد : هزینه های درمان در این مرکز غیر قابل مقایسه با هزینه های سرسام آور درمانی درسایر مراکزدرمانی خصوصی و مطب های دیگراست .

اکبری ادامه داد : در این مرکز دانپزشکی 10 نفر دانپزشک ماهر و حاذق هر کدام با 2 دستیار مخصوص بصورت شیفیت در حال خدمات رسانی به مردم هستند و اولویت با کودکان 6 تا 14 سال است .

وی زمان ارایه خدمات دندان پزشکی را همه روزه بغیر از روزهای تعطیل از ساعت 16 الی 21 اعلام کرد و گفت: مواد بکار رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی باتعرفه دولتی در خوی

راه اندازی اولین واحد دندان پزشکی آذربایجان غربی باتعرفه دولتی در خوی