مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-17بين الملل

اولتیماتوم حماس به رژیم صهیونیستی


منابع فلسطینی اعلام کردند حماس به رژیم صهیونیستی مهلت داده که تا روز سه شنبه هشت میلیون دلار از کمک مالی قطر را به این جنبش تحویل بدهد.

- منابع فلسطینی اعلام کردند حماس به رژیم صهیونیستی مهلت داده که تا روز سه شنبه هشت میلیون دلار از کمک مالی قطر را به این جنبش تحویل بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الایام فلسطین به نقل از یک منبع نزدیک به حماس نوشت: حماس به رژیم صهیونیستی مهلت داده که تا روز سه شنبه هشت میلیون دلار از کمک مالی قطر را به این جنبش تحویل بدهد تا بتواند حقوق کارمندانش را بدهد.

این منبع اعلام کرد: گروه های فلسطینی در غزه توافق کرده اند که بهتر است دولت کنونی اسراییل به همین صورت حفظ شود و هیچ گونه تنش و مانعی بر سر راه آن ایجاد نکنند.

این منبع به نقل از شبکه N12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که احتمالا این رژیم اقدامات مهمی را طی ماه های آتی درباره غزه اتخاذ کند که از جمله آن ورود کمک مالی قطر به غزه طبق روال گذشته، افزایش تعداد مجوزهای انتقال از غزه به اردن و افزایش مجوزهای انتقال دانشجویان به دانشگاه هایی در کرانه باختری و موافقت با اتحاد 19000 خانواده فلسطینی است.

در عین حال این منبع اعلام کرد، مصری ها به حماس ابلاغ کردند که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی تواند به پیشرفت بزرگی در موضوع تحویل اموال به غزه به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم حماس به رژیم صهیونیستی

اولتیماتوم حماس به رژیم صهیونیستی