مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-17سياسي

حضور فیزیکی و معنوی بانوان مسلمان عامل شکوه جامعه است


ایشان همواره نگاه و عملکردی تسهیل گرایانه مقید به اصول و مبانی اسلامی با شخصیت عاطفی بانوان در ابعاد تربیتی داشتند و معتقد بودند حضور فیزیکی و معنوی بانوان مسلمان عامل شکوه جامعه اسلامی است.

- ، نشست علمی با عنوان ترسیم گر اندیشه ای پویا در نقش بانوی مسلمان ویژه هفتمین سالگرد رحلت آیت الله مهدوی کنی در روز شنبه 24 مهر در فضای مجازی برگزار شد.

فاطمه کاظم پور و مهدیه مهدوی، از اعضای هیأت علمی پردیس خواهران، سخنرانان ویژه این نشست علمی بودند.

فاطمه کاظم پور در ابتدای نشست به موضوع زن و جامعه و اهمیت آن پرداخت و توجه به این مسئله را از دیدگاه اندیشمندان توحیدی لازم و ضروری دانست.

وی در همین راستا به دیدگاه های آیه الله مهدوی کنی، یار دیرین امام و رهبری اشاره کرد و رویکرد این پژوهش که همانا مطالعه همه جانبه آثار این عالم فرزانه است را تشریح نمود و خاطر نشان کرد: در سیره ایشان در مورد خانواده، بانوان و دختران نکات بسیار ارزشمندی وجود دارد که نیاز به پژوهش و اندیشه ورزی دارد.

به ویژه که ایشان این نظریات و اندیشه های ناب را با تأسیس یک مرکز آموزش عالی برای بانوان با نگاهی عالمانه و برگرفته از استاد خودشان حضرت امام خمینی (ره) به صورت عملی پیاده سازی نمودند و نگاه علمی و عملی ایشان بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیزیکی و معنوی بانوان مسلمان عامل شکوه جامعه است

حضور فیزیکی و معنوی بانوان مسلمان عامل شکوه جامعه است