مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-17فناوري

سرفیس پرو 8 چگونه شما را از داشتن کامپیوترهای دیگر بی نیاز می کند؟


سرفیس پرو 8 به عنوان نسل جدید کامپیوترهای چندحالته شرکت مایکروسافت می تواند یک دستگاه کارآمد و قدرتمند باشد که شما را از داشتن هر کامپیوتر دیگر بی نیاز می کند.

- سرفیس پرو 8 به عنوان نسل جدید کامپیوترهای چندحالته شرکت مایکروسافت می تواند یک دستگاه کارآمد و قدرتمند باشد که شما را از داشتن هر کامپیوتر دیگر بی نیاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مای سرفیس، این محصول یکی از بهینه ترین و کاربردی ترین کامپیوترهای شخصی نسل جدید است و شما می توانید با خرید سرفیس پرو 8 همراه با اکسسوری های مختلف مناسب برای آن، یک تجربه عالی از کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را برای خود فراهم کنید.

طراحی ویژه و منحصر به فرد این محصول شامل یک تبلت ویندوزی قدرت گرفته از نسل جدید پردازنده اینتل و ویندوز 11 است که در بخش پشتی آن یک کیک استند برای قرار گرفتن در زوایای مختلفِ روی سطوح گوناگون آماده به کار شده است.

از طرف دیگر اتصال کیبوردِ تایپ کاور از طریق درگاه های مگنتی باعث شده تا این محصول به سادگی امکانات یک لپ تاپ کاملا قابل حمل را برای شما فراهم کند.

با این توصیفات می توان گفت که سرفیس پرو 8 ترکیبی از قدرت لپ تاپ و انعطاف پذیری تبلت را در کنار امکان استفاده همراه با مانیتورهای تکی و چندگانه، ماوس و کیبورد برای میزهای کار فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفیس پرو 8 چگونه شما را از داشتن کامپیوترهای دیگر بی نیاز می کند؟

سرفیس پرو 8 چگونه شما را از داشتن کامپیوترهای دیگر بی نیاز می کند؟