مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-17حوادث

کابیت ساز متقلب به دام افتاد


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت فرد متقلبی که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سوءاستفاده کرده و بعد از دریافت وجه، بدون ارائه خدمت، - ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت فرد متقلبی که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سوءاستفاده کرده و بعد از دریافت وجه، بدون ارائه خدمت، متواری شده بود، خبر داد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای این فرد در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت او نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات فارس، او افزود: بر اساس تحقیقات مشخص شد که این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال 96 متواری بود، اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که با تلاش ماموران اجرای احکام این ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابیت ساز متقلب به دام افتاد

کابیت ساز متقلب به دام افتاد