مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-17اجتماعي

سردار رضایی: قاچاقچی اسلحه داریم اما مافیای خرید و فروش سلاح نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، درباره خرید و فروش اسلحه در فضای حقیقی و مجازی و در مقابل آن اقدامات ناجا برای برخورد با مجرمان در این حوزه، - جانشین فرمانده ناجا گفت: اینکه بگوییم باندی یا گروهی به نام مافیا در کشور اقدام به خرید و فروش سلاح می کنند، صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، درباره خرید و فروش اسلحه در فضای حقیقی و مجازی و در مقابل آن اقدامات ناجا برای برخورد با مجرمان در این حوزه، اظهار کرد: وجود سلاح غیر مجاز در برخی از استان های کشور زیاد و این موضوع برای پلیس غیر قابل قبول و خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه برخورد با خرید و فروش هرگونه سلاح و دستگیری افرادی که از سلاح های غیر مجاز استفاده می کنند، مطالبه نیروی انتظامی است، گفت: متاسفانه برای برخی ها استفاده از سلاح در مراسمات مختلف و آداب رسومشان باب شده است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه این اقدام بدعت است، تصریح کرد: افرادی در مراسم های عزا و عروسی از سلاح گرم استفاده و در ادامه تیراندازی می کنند، لذا از نظر ما این اقدام جرم است و مطالبه جدی ما این است که در این زمینه با مجرمان برخورد صریح و قانونی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: قاچاقچی اسلحه داریم اما مافیای خرید و فروش سلاح نداریم

سردار رضایی: قاچاقچی اسلحه داریم اما مافیای خرید و فروش سلاح نداریم