مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-17اجتماعي

ناحیه منفصل شهری «نایسر» صاحب زمین ورزشی می شود


شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر این شهر در زمینی به متراژ دوهزار مترمربع خبرداد.

- ، سید انور رشیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمبود فضای سبز و زمین ورزشی و همچنین مکان مناسب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از مشکلات اساسی ناحیه منفصل شهری نایسر است.

وی افزود: ناحیه منفصل شهری نایسر بزرگترین ناحیه منفصل شهری در استان کردستان بوده و جمعیت چند ده هزار نفری آن نیازمند امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی هستند.

شهردار سنندج تصریح کرد: متأسفانه این ناحیه منفصل شهری از امکانات ورزشی محروم بوده و کودکان و نوجوانان این ناحیه برای استفاده از اماکن ورزشی داخل شهر سنندج باید مسافت زیادی را طی کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: در راستای رفع این دغدغه به حق شهروندان، عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج آغاز شده است.

وی اعلام کرد: این سایت ورزشی در زمینی به متراژ دوهزار مترمربع شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: هم اکنون عملیات عمرانی احداث این دو زمین ورزشی در حال اجرا بوده و پس از احداث این زمین های ورزشی عملیات احداث فضای سبز، نورپردازی و همچنین طراحی و نقاشی جداره این سایت ورزشی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه منفصل شهری «نایسر» صاحب زمین ورزشی می شود

ناحیه منفصل شهری «نایسر» صاحب زمین ورزشی می شود