مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-17اجتماعي

تخلفات کرونایی اتوبوس ها را چگونه گزارش کنیم؟


درپی بروز برخی تخلفات کرونایی رانندگان اتوبوس، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا برای سفرهای جاده ای از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس هیچ تغییری نکرده .

- درپی بروز برخی تخلفات کرونایی رانندگان اتوبوس، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا برای سفرهای جاده ای از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس هیچ تغییری نکرده و مردم برای برخورد با متخلفان می توانند از طرق گزارش آن را از طرق مختلف به اطلاع ما برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از گذشت 20 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان برخی از راننده های اتوبوس پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و مردم نگران وضعیت سلامت خود در این سفرها هستند.

یکی از مسافران اتوبوس تهران–زواره در این باره به ایسنا گفت: راننده های اتوبوس در این مسیر نه تنها از ماسک استفاده نمی کنند بلکه پروتکل های بهداشتی دیگر را هم نادیده می گیرند.

وی ادامه داد: در این مسیر اگر مسافر زیاد باشد، اتوبوس پر می شود و خبری از فاصله گذاری نیست و اگر اتوبوس خالی هم باشد، راننده در مسیر آنقدر مسافر سوار می کند تا اتوبوسش پر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات کرونایی اتوبوس ها را چگونه گزارش کنیم؟

تخلفات کرونایی اتوبوس ها را چگونه گزارش کنیم؟