مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-17سياسي

تذکر نماینده گلپایگان به وزارت نیرو در خصوص آب شرب حوزه انتخابیه


نماینده مردم گلپایگان در مجلس یازدهم از مسئولان وزارت نیرو خواست تا مشکلات حق آبه، آب شرب و مسائل کشاورزان گلپایگان و خوانسار را حل کند.

- نماینده مردم گلپایگان در مجلس یازدهم از مسئولان وزارت نیرو خواست تا مشکلات حق آبه، آب شرب و مسائل کشاورزان گلپایگان و خوانسار را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به مسئولان وزارت نیرو، گفت: سال ها قبل برای تامین آب شرب شهرستان قم و شهرستان های اطراف، آب هایی را از سرشاخه دز که از گلپایگان عبور می کرد سدی را بنا کردند و برای مردم گلپایگان و خوانسار حق آبه، آب شرب و کشاورزی قائل شدند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس افزود: در این مدت چند سال برای این سد مسئولیت غیربومی گذاشتیم و علی رغم درخواست های مردم و مسئولین گلپایگان و خوانسار حق آبه ای که مصوب شده بود را به مردم اختصاص ندادند که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و کشاورزان در تامین آب شرب و کشاورزی شد.

وی ضمن درخواست از وزارت نیرو برای حل مشکلات کشاورزان گلپایگانی، گفت: آب شربی که برای مردم گلپایگان و خوانسار تصویب شد را مطابق مصوبه انجام ندادند به طوری که آب شرب در برخی از مناطق به صورت تصفیه شده تامین نمی شود لذا از وزارت نیرو می خواهم این موضوع را هرچه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده گلپایگان به وزارت نیرو در خصوص آب شرب حوزه انتخابیه

تذکر نماینده گلپایگان به وزارت نیرو در خصوص آب شرب حوزه انتخابیه