مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-17اجتماعي

قاچاق چوب در کردکوی و بندرگز کاهش یافته است


جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در برخورد با افراد خاطی و ایجاد گشت های مستمر، میزان قاچاق چوب در شهرستان های کردکوی و بندرگز که در گذشته بیشترین مشکل قاچاق را در آنجا داشتیم، - ایسنا/گلستان جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در برخورد با افراد خاطی و ایجاد گشت های مستمر، میزان قاچاق چوب در شهرستان های کردکوی و بندرگز که در گذشته بیشترین مشکل قاچاق را در آنجا داشتیم، بسیار کاهش یافته است.

محمد آریانفر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جنگل ها علاوه بر زیبایی، فواید زیادی در تزریق آب به سفره های زیرزمینی و تلطیف هوا دارد که همگان بر اهمیت آن واقف هستند.

وی با اشاره به وجود 453 هزار هکتار جنگل در استان، افزود: بخش عمده ای از جنگل های ما در دامنه شمالی رشته کوه البرز به عناوین مختلف مورد تعرض قرار می گیرد؛ علاوه بر این موضوعاتی مانند تغییرات اقلیمی و کمبود بارش و افزایش دما نیز به جنگل ها آسیب وارد می کنند.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان با اشاره به اهمیت مراقبت از جنگل ها، گفت: مأموران منابع طبیعی در محدوده ای که تحت کنترل دارند، وظایف خود را به صورت گشت ها و برنامه های حفاظت و احیاء انجام می دهند اما در این میان نقش آفرینی مردم بسیار اثربخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق چوب در کردکوی و بندرگز کاهش یافته است

قاچاق چوب در کردکوی و بندرگز کاهش یافته است