مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-17اجتماعي

ورود پرونده به محاکم در حوزه تغییر کاربری اراضی 27 کاهش دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان کاهش 27 درصدی ورودی پرونده به محاکم در حوزه تغییر کاربری در امور اراضی  خبرداد.

- ، محمد تقی فتحی گفت: به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری زنجان زمینه اشتغال 192 معتاد بهبود یافته فراهم شد که این افراد در 3 کارگاه در حوزه های صنایع دستی و جوشکاری فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه این معاونت در سال 1399 رتبه دوم کشوری را در همه حوزه ها با اجرای صد درصدی برنامه ها کسب کرد افزود: سال جاری 35 برنامه ابلاغی از مرکز در استان اجرایی و یا در حال اجراست اظهار داشت: آموزش 23 مهارت های زندگی با عنوان سبک زندگی اسلامی برای همه خانواده ها بصورت مجازی برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با بیان اینکه توجه به امور زندانیان با برگزاری کارگاههای متعدد در زندان برای همه زندانیان را از دیگر برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان برشمرد و تأکید کرد: برگزاری این کارگاهها با عنوان اصلاح و باز اجتماعی کردن زندانیان در قالب طرح های هور و هجرت برای تماهی زندانیان اعم از آقایان و خانمها آثار بسیار خوبی در عدم بازگشت مجدد افراد به زندان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پرونده به محاکم در حوزه تغییر کاربری اراضی 27 کاهش دارد

ورود پرونده به محاکم در حوزه تغییر کاربری اراضی 27 کاهش دارد