مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-17اجتماعي

اجرای طرح معیشت جایگزین در تالاب هامون


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح معیشت جایگزین با هدف کاهش فشار بر تالاب بین المللی هامون باید به قید فوریت و به صورت الگویی در سطح منطقه اجرایی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح معیشت جایگزین با هدف کاهش فشار بر تالاب بین المللی هامون باید به قید فوریت و به صورت الگویی در سطح منطقه اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- وحید پورمردان در نشست کمیته احیا و مدیریت یکپارچه تالاب بین المللی هامون افزود: این طرح باید به قید فوریت و به صورت الگویی در سطح منطقه اجرایی شود، به گونه ای که تا پایان سالجاری نمود عینی آن بر معیشت ساکنان و ذینفعان تالاب در سطح منطقه قابل مشاهده باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات این پروژه از محل صندوق توسعه بین المللی برنامه عمران سازمان ملل متحد(UNDP)بوده و از مردم درخواست می شود با مشارکت و ارائه راهکارهای تجربی، نوآورانه و خلاق در عملیاتی شدن حداکثری طرح های کوچک زودبازده در جهت بهبود معیشت و درآمدزایی پایدار مشارکت کنند.

وی بیان کرد: مردم عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طرح معیشت جایگزین و طرح های کوچک زودبازده به سایت SistsnProject.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح معیشت جایگزین در تالاب هامون

اجرای طرح معیشت جایگزین در تالاب هامون