مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-17سياسي

سفر 4 معاون رییس جمهور برای فراهم سازی مقدمات رییسی/ اعتقادی به تغییر ندارم


اعتقادی به تغییر ندارم مگر اینکه از لحاظ کارکردی فرد را مخالف تفکر و برنامه های خود بدانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در نخستین جلسه شورای اداری خود ترویج فرهنگ شهادت را ترویج اخلاص، معنویت و ایثار خواند و اظهار کرد: در سال های گذشته این سه شاخص کمرنگ شده و باید با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت این سه اصل مهم در جامعه پررنگ شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: استان زنجان افتخاراتی چون شهیدان خالقی پور را تقدیم انقلاب کرده است و مطالعه کتاب نگارش شده در ارتباط با آن ها افق های جدیدی را در مورد فرهنگ زنجان و در حوزه های مختلف از جمله فضاسازی صورت گرفته استت.

افشارچی گفت: این تبلیغات محیطی، درون انسان را منقلب و فضای ایثارگری را در شهر حاکم می کند، هر چند بنده اهل صحبت های مناسبتی نیستم اما شهید و شهادت موضوع دیگری است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و باید سبک زندگی آن ها را بررسی کنیم تا ببنیم چگونه حرکت کردند تا به قله شهادت رسیدند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه به شهدا باید به دید سرمایه های ثابت نگاه کنیم، تصریح کرد: انقلاب سرمایه های متغیری نیز دارد که ممکن است به دلایلی آنها را از دست دهیم اما در عین حال سرمایه های ثابت نیز گاهی نیاز به غبارروبی دارد که یکی از این اقدامات به برگزاری کنگره مربوط است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 4 معاون رییس جمهور برای فراهم سازی مقدمات رییسی/ اعتقادی به تغییر ندارم

سفر 4 معاون رییس جمهور برای فراهم سازی مقدمات رییسی/ اعتقادی به تغییر ندارم