مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-17سياسي

مردم کوهمره سرخی و مطالبه ای که سالها بر زمین مانده است


در پی سفر رییس جمهور به شیراز، مردم کوهمره سرخی طی طوماری از دولت، خواستار رسیدگی به وضعیت شوری آب رودخانه شدند چرا که این پروژه، طی چند سال اخیر با ترک فعل مدیران استانی و پایمال شدن هزینه بیت المال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شوری آب رودخانه حکایت چند ساله روستای بگدانه و مسقان کوهمره سرخی در 60 کیلومتری شیراز است که با غفلت و بی توجهی مسؤولین در دولت قبل، این روزها چشم انتظار دولت سیزدهم می باشد.

در پی سفر رییس جمهور به شیراز مردم کوهمره سرخی طی طوماری از دولت خواستار به سرانجام رسیدن وضعیت شوری آب رودخانه شدند که طی این چند سال با بی توجهی، ترک فعل مدیران استانی و پایمال شدن هزینه بیت المال در  این پروژه، معطل مانده است.

آنها همچنین خواستار توجه جدی استاندار فارس به این مسئله شدند.

حکایت رودخانه ای که در مسیر بالادستی روستای بگدانه، 8 سال قبل در مسیر گنبد نمکی شور شده و چندین هکتار باغ انار و کشاورزی را به کویری خشک تبدیل کرده و مردمانش حتی آب آشامیدنی سالم ندارند.

دراین رابطه اهالی مردم کوهمره سرخی متن نامه ارسالی به رییس جمهور را در اختیار رسانه ها قرار داده تا برای مطالبه به حق شان، گوش شنوایی در دولت  مردمی سیزدهم به ویژه نماینده عالی دولت در استان باشد تا از این طریق اقدامی عاجل انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کوهمره سرخی و مطالبه ای که سالها بر زمین مانده است

مردم کوهمره سرخی و مطالبه ای که سالها بر زمین مانده است