مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-17اجتماعي

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 5662 مددجوی تهرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، حق بیمه افراد را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می نماید، - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 5 هزار و 662 مددجوی تحت حمایت این نهاد در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، حق بیمه افراد را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می نماید، گفت: بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 5 هزار و 662 مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این نهاد در استان تهران بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد 5 هزار و 200 نفر را زنان سرپرست خانوار و مابقی مجریان طرح اشتغال زایی تشکیل می دهند.

پرپنچی بیان کرد: این گروه از جامعه هدف با رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای این طرح برخوردار و توانمند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه سرانه پرداخت حق بیمه مددجویان برای هر نفر ماهانه 220 هزار تومان است که از سوی کمیته امداد استان تهران به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می شود، گفت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 7 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 5662 مددجوی تهرانی

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 5662 مددجوی تهرانی