مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-17اجتماعي

واکنش فرمانده ناجا به فیلم منتشر شده بازداشت خانمی در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که چرا پلیس خودرو های ناایمن را شماره گذاری می کند، - سردار اشتری به فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره بازداشت یک خانم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که چرا پلیس خودرو های ناایمن را شماره گذاری می کند، اظهار کرد: به تمام خودروساز ها اعلام کردیم که حداقل ها را باید داشته باشند و استاندارد های لازم را رعایت کنند، در سال های گذشته نیز برخی خودرو ها را مدتی پلاک نکردیم تا به طور مثال ترمز و ایمنی شان را اصلاح کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با خودروساز ها مسامحه شده یا خیر؟ گفت: این موضوع را رد نمی کنم، اما پلیس در قبال سهم خودش، محکم و قاطع پای کار آمد، تمام تصمیمات دست پلیس نیست، اما انصافاً پلیس در این رابطه نمره خوب می گیرد.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پلیس در بحث سلامت مردم، امنیت راه ها و ایمن سازی خودروها، نقش خوبی داشته است، گفت: در این رابطه تولید برخی از خودرو ها را متوقف کرده و آن ها را شماره گذاری نکردیم، اکنون نیز برخی از خودرو ها تولید نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرمانده ناجا به فیلم منتشر شده بازداشت خانمی در فضای مجازی

واکنش فرمانده ناجا به فیلم منتشر شده بازداشت خانمی در فضای مجازی