مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-17سياسي

سومین همایش «منادیان وحدت» برگزار می شود


سومین همایش «منادیان وحدت» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- سومین همایش منادیان وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین مهدی پودینه در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: همایش منادیان وحدت برای سومین سال پیاپی با هدف تقویت فرهنگ همبستگی و وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی به میزبانی این استان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان افزود: این همایش استانی، سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد اما امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مسئولان این استان از جمله نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، علما و فعالان فرهنگی مساجد شیعه و سنی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش «منادیان وحدت» برگزار می شود

سومین همایش «منادیان وحدت» برگزار می شود