مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17سياسي

نشست نقد و بررسی کتاب «آقا صادق» در شیراز برگزار شد


همزمان با سالروز شهادت سید محمدصادق دشتی از شهدای نامدار جهادسازندگی فارس مراسم نقد و بررسی کتاب «آقاصادق » برگزار شد.

- ، محمد رضا حسینی، نویسنده کتاب (آقا صادق) شنبه شب در مراسم نقد و بررسی این کتاب، گفت: خودم به واسطه آشنایی با مرد میدان جهاد، مرحوم حسین علی عظیمی و نوشتن کتاب رسم جهاد با ستاره های جهاد گره خوردم و تصمیم گرفتم بین خیل شهدا بیشتر از شهدای جهاد بنویسم چون کمتر از آنها خوانده بودم.

وی تصریح کرد: شهید دشتی هم بواسطه فعالیت های زیاد و مرام خاص جهادی که داشت از شهدای شاخص جهاد مظلوم در جنگ بوده و دکتر عاشوری، جمال جعفری و اقای منزوی که بعد از جنگ در حوزه ثبت خاطرات جهادی ها فعال بودند، خاطرات و بانک اطلاعاتی مناسبی نسبت به شهید دشتی داشتند.

نویسنده کتاب آقا صادق افزود: همچنین برادران و پدر شهید هم مطالبی درباره این شهید پرکار و دلسوز جمع کرده بودند و اینگونه توفیق نصیب ما شد که کتاب این شهید جهادی را تهیه کردیم شما پای صحبت هرکدام از رزمندگان جهاد فارس که بنشینید گفتنی های زیادی از این شهید عزیز دارند.

وی درباره مراحل تولید اثر نیز یادآور شد: در مرحله تکمیل تحقیقات با خانواده و هم رزمان شهید گفتگوهایی گرفتم و سعی کردم در نوشتن کتاب قلم روایی و روانی داشته باشم و بصورت یک سیر تاریخچه ای و داستانی اثر را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی کتاب «آقا صادق» در شیراز برگزار شد

نشست نقد و بررسی کتاب «آقا صادق» در شیراز برگزار شد