مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-17ورزشي

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی برگزار شد


مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیئت مجمع ورزش کارگری آذربایجان شرقی و نائب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور به صورت ویدئو کنفرانس در تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیئت مجمع ورزش کارگری آذربایجان شرقی و نائب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور به صورت ویدئو کنفرانس در تبریز برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، حسین قضایی - دبیر هیات ورزش کارگری استان گزارش مبسوطی از عملکرد هیات ورزش کارگری استان و موفقیت ها و برنامه های قابل اجرا ارائه کرد و در ادامه ابوالفضل امیدی - رییس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی به بیان فعالیت های این هیئت در سال گذشته پرداخته و از توجه و اهتمام ویژه فدراسیون ورزش کارگری کشور و حمایت و همکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و مدیر کل ورزش و جوانان استان از آنان قدردانی کرد.

در این نشست مسئول خزانه داری و نایب رییس بانوان هیات ورزش کارگری به طور جداگانه به بیان گزارش سال مالی و نیز برنامه های اجرا شده در حوزه ورزش بانوان در استان پرداخت.

در ادامه این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، حسین فتحی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بی بدیل ورزش در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی برگزار شد