مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-17اقتصادي

محمودزاده: تصویب آیین نامه اجاره داری تحول بزرگی در بازار اجاره بها ایجاد خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده با اشاره به راهکار های بهبود وضعیت اجاره بهای مسکن، اظهار کرد: برای اولین بار جهت مدیریت بازار اجاره، - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تصویب آیین نامه اجاره داری در هیئت دولت، تحول بزرگی در بازار اجاره بها ایجاد خواهد کرد، گفـت: کنترل بازار اجاره مسکن نیازمند قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده با اشاره به راهکار های بهبود وضعیت اجاره بهای مسکن، اظهار کرد: برای اولین بار جهت مدیریت بازار اجاره، آیین نامه اجاره داری حرفه ای را مطرح کردیم که در حال حاضر در هیات دولت بوده و در صورت تصویب، با ساخت واحد های استیجاری ارزان قیمت، تحولات ویژه ای در حوزه اجاره داری ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در جریان بررسی نحوه اجرای قانون جهش تولید مسکن در شورای عالی مسکن برنامه ای جهت ساخت سالانه یک میلیون خانه، پیشنهاد احداث 150 هزار واحد اجاره ای را دادیم تا بتوانیم با ارائه مجوز تسهیلات و خدمات با قیمت تمام شده مناسب بسازیم تا برای بخش خصوصی هم جذابیت داشته باشد و مورد استقبال قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت واحد های قانون جهش تولید مسکن از امسال شروع خواهد شد، اما تکمیل آن ها بیش از یک سال زمان خواهد برد لذا عرضه واحد ها به امسال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: تصویب آیین نامه اجاره داری تحول بزرگی در بازار اجاره بها ایجاد خواهد کرد

محمودزاده: تصویب آیین نامه اجاره داری تحول بزرگی در بازار اجاره بها ایجاد خواهد کرد