مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-17سياسي

رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توجه ویژه به مسئله فرهنگ است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان رسیدن به توسعه پایدار را نیازمند در توجه به مسئله فرهنگ عنوان کرد و گفت: فرهنگ باید همواره در اولویت تمامی فعالیت ها و برنامه های ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی صبح امروز در نشست با شهردار سنندج، ضمن تبریک انتصاب سید انور رشیدی، اظهار کرد: است و این آمادگی وجود دارد تا از این ظرفیت ها در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در سنندج بهره برداری کند.

وی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به دلیل جلب اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر، ارتباط و تعامل مناسبی با این قشر دارد و خوشبختانه میزان حضور و مشارکت آنها در فعالیت ها و برنامه های ما نیز قابل توجه بوده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: این اعتماد و همراهی سرمایه بسیار خوبی در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر در شهر سنندج است و شهرداری به عنوان نهاد متولی امور شهر می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری کردستان زیرساخت های خوبی در اختیار دارد، افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از مهمترین اماکن فرهنگی در سطح کشور آماده همکاری و تعامل با شهرداری سنندج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توجه ویژه به مسئله فرهنگ است

رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توجه ویژه به مسئله فرهنگ است