مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-17اقتصادي

26 واحد صنایع خلاق به پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه شدند


با احداث دپارتمان صنایع خلاق در یک سال و نیم گذشته حدود 26 واحد خلاق به  پارک فناوری استان مرکزی اضافه شدند که این تعداد امری مثال زدنی است.

- ایسنا/مرکزی رییس پارک فناوری استان مرکزی گفت: با احداث دپارتمان صنایع خلاق در یک سال و نیم گذشته حدود 26 واحد خلاق به  پارک فناوری استان مرکزی اضافه شدند که این تعداد امری مثال زدنی است.

رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: با احداث دپارتمان صنایع خلاق در یک سال و نیم پیش حدود 26 واحد خلاق به پارک علم و فناوری استان اضافه شدند که امری مثال زدنی است.

محمد رفیعی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: درحال حاضر 200 واحد فناور، 23 شرکت دانش بنیان و 26 شرکت خلاق در پارک فناوری استان مرکزی در حال فعالیت هستند.

واحدهای خلاق در حوزه صنایع دستی و فناوری های مربوط به امور فرهنگی فعالیت می کنند و برون داد این شرکت ها با شرکت های دانش بنیان و همچنین مفاهیم تجاری سازی و نوآوری مد نظر آنها نسبت به سایر شرکت ها متفاوت است.

خوشبختانه به تازگی معاونت علمی ریاست جمهوری به این شرکت ها نشان خلاق اعطا می کند.

وی ادامه داد: تمامی واحدهایی که در پارک علم و فناوری فعالیت می کنند موظف به رشد و ارائه ایده استارت آپی هستند، لذا به تعداد واحدهای فناور حدود 200 استارت آپ نیز در این پارک تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 واحد صنایع خلاق به پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه شدند

26 واحد صنایع خلاق به پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه شدند