مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-17سياسي

شهردار جدید اراک در انتظار صدور ابلاغ


شهردار جدید اراک به محض صدور ابلاغ، معارفه می شود.

- با اشاره به آخرین روند انتخاب شهردار کلانشهر اراک اظهار کرد: مقرر شد بعد از بررسی صلاحیت های لازم توسط وزارت کشور و به محض صدور ابلاغ علیرضا کریمی، معارفه شهردار منتخب اراک انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسه نهایی انتخاب شهردار در صحن شورای اسلامی شهر اراک، علیرضا کریمی 8 رأی از 11 رأی را به خود اختصاص داد و قریب 11 روز است که در نامه ای با مستندات و ملحقات ایشان را به عنوان شهردار منتخب شورای شهر اراک، به وزارت کشور معرفی شده است.

رییس شورای شهر اراک بیان کرد: در حال حاضر شهرداری به سرپرستی آقای جعفرپور اداره می شود، هر روز با آقای جعفرپور در ارتباط هستیم و وی و همکاران شهرداری از صبح زود بعد از نماز صبح تا پاسی از شب به جد پای کار هستند و این طور نیست که، چون گزینه نهایی شهرداری نبودند در کارشان کوتاهی صورت گیرد.

میرنظامی در پایان بیان کرد: فرایند انتخاب شهردار اراک بر اساس روش غربال گری پلکانی که قبلاً در رسانه ها توضیح دادیم با 43 گزینه آغاز شد در مرحله بعد با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای 25 نفر از گزینه ها این شرایط احراز شد و بعد از آن شورا از 25 نفر به 10 گزینه و سپس به 5 نفر رسید و مجدداً به 2 گزینه نهایی رسیدیم و در نهایت علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید اراک در انتظار صدور ابلاغ

شهردار جدید اراک در انتظار صدور ابلاغ