مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17اجتماعي

کاهش دما از روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: از روز دوشنبه روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود همچنین طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دو درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان سردترین ایستگاه در استان و همچنین سردترین مرکز استان در ایران گزارش شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: از روز دوشنبه روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود همچنین طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دو درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان سردترین ایستگاه در استان و همچنین سردترین مرکز استان در ایران گزارش شد.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چچهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی هفته جاری آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود، همچنین از بعد از ظهر روز یکشنبه تا پایان هفته با افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر احتمال خیزش گرد و خاک به صورت محلی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: از روز دوشنبه روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود همچنین طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دو درجه سانتی گراد بالای صفر به عنوان سردترین ایستگاه در استان و همچنین سردترین مرکز استان در ایران گزارش شد، لردگان نیز با 30 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان طی 24 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما از روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری

کاهش دما از روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری