مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17پزشكي

فرصت سوزی روزانه 8 هزار دوز واکسن نوبت اول در گلستان


در حالی تزریق روزانه نوبت اول واکسن کرونا در استان از 23 هزار دوز در ابتدای هفته گذشته به 15 هزار دوز در پایان هفته رسید که ظرفیت سالن ها، - ایسنا/گلستان رییس مرکز بهداشت گلستان گفت: در حالی تزریق روزانه نوبت اول واکسن کرونا در استان از 23 هزار دوز در ابتدای هفته گذشته به 15 هزار دوز در پایان هفته رسید که ظرفیت سالن ها، نیروها و واکسن های ما تغییری نکرده، بلکه استقبال کمتر شده است.

ناهید جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت نسبتاً خوبی از نظر شیوع کرونا در استان داریم اما بر اساس تجربه 20 ماه گذشته، این وضعیت کاملاً شکننده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قرمز و نارنجی در استان نداریم، بیان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته، شهرستان های کردکوی، بندر ترکمن، گمیشان، رامیان، آزادشهر، کلاله، گنبدکاووس، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت آبی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

رییس مرکز بهداشت گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون 70 درصد از یک میلیون و 455 هزار نفر جمعیت واجد شرایط بالای 12 سال در استان واکسن کرونا دریافت کردند.

جعفری با اشاره به اینکه 34 درصد افراد نوبت دوم واکسن را نیز دریافت کردند، گفت: حدود 8 ماه از شروع واکسیناسیون برخی از گروه ها می گذرد و نیاز است که دوز یادآور ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی روزانه 8 هزار دوز واکسن نوبت اول در گلستان

فرصت سوزی روزانه 8 هزار دوز واکسن نوبت اول در گلستان