مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-17اجتماعي

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر صبح امروز با میانگین 145 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش فعال در خیابان احمدآباد با شاخص 176، رودکی با شاخص 164، خیابان استانداری با شاخص 155 و کاوه با شاخص 154 برای عموم شهروندان ناسالم است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های پایش هوا در خیابان فرشادی، باغ غدیر، بزرگراه خرازی، خیابان دانشگاه صبح امروز از مدار خارج است، ادامه داد: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان انقلاب با شاخص 136، پروین با شاخص 146، جِی با شاخص 111، میرزا طاهر با شاخص 117، رهنان با شاخص 115 و ورزشگاه میثاق با شاخص 103 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: امروز هوای شهر سجزی با شاخص 111 ناسالم برای گروه های حساس و در شاهین شهر با شاخص 68 و مبارکه با شاخص 61 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و کاهش دما، غلظت آلاینده های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است