مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-17سياسي

تویسرکان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد


بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) بدون تردید یک گنجینه کم نظیر مذهبی، معنوی، فرهنگی و تاریخی و جاذبه گردشگری برای شهرستان تویسرکان است که سال هاست در انتظار توسعه است تا زمینه را برای تبدیل تویسرکان به یک قطب گردشگری مذهبی در منطقه آماده کند.

- ایسنا/همدان بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) بدون تردید یک گنجینه کم نظیر مذهبی، معنوی، فرهنگی و تاریخی و جاذبه گردشگری برای شهرستان تویسرکان است که سال هاست در انتظار توسعه است تا زمینه را برای تبدیل تویسرکان به یک قطب گردشگری مذهبی در منطقه آماده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود اینکه برخورداری از بارگاه حبقوق نبی(ع) به عنوان یکی از پیامبران الهی یک ظرفیت ویژه و کم نظیر برای تبدیل تویسرکان به قطب گردشگری مذهبی و فرهنگی در غرب کشور است اما در سال های گذشته و اخیر شاهد حرکت بسیار کند در روند اجرای طرح توسعه آن بوده ایم.

سال های متمادی است که مسئولان گذشته و وقت شهرستان، استان و حتی کشور از لزوم توسعه جامع این بارگاه سخن گفته اند اما در عمل تویسرکان هرگز نتوانسته از مزایای گردشگری این ظرفیت ویژه استفاده حداکثری بکند.

چند ماه پیش اما استاندار همدان به صراحت از ظرفیت بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) برای تبدیل شدن به یک مجموعه زیارتی و گردشگری بین المللی سخن گفت و خود وی و امام جمعه تویسرکان در ترکیب هیئت امنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد

تویسرکان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد